Quinckeov edem (Angioedem) je rijetka bolest kod koje se alergijska reakcija ne očituje na koži, nego u potkožnom tkivu. Njegovo podrijetlo je genetski uvjetovano i uzrokovano je funkcionalnim nedostatkom inhibitora C1 enzima. Angioedem uključuje oticanje lica, posebno oticanje sluznice očiju i usta, ali može postati i opasniji jer nastaje gušenje.

Adekvatna dijagnoza je neophodna kako bi se izbjegle kobne posljedice, koje se iako rijetko, mogu javiti ako alergijska reakcija zahvati i druga tkiva u tijelu. Anafilaktički šok najčešće se manifestira osjećajem svrbeža koji postepeno napreduje kroz tijelo do vrata, što često rezultira astmatičnom krizom. Osim toga, ovi simptomi mogu biti praćeni mučninom i bolovima u trbuhu. Bolesnike s Quinckeovim edemom trebaju redovito nadzirati stručnjaci koji su upoznati s ovim stanjem.

Glavni alergeni koji su uključeni u nastanak Quinckeovog edema: anestetici, ubodi insekata, lijekovi, hrana, pa čak i kontakt s lateksom. Alergijska reakcija također može biti uzrokovana netolerancijom na ultraljubičaste zrake i dugotrajno izlaganje suncu može izazvati pojavu simptoma.

Ako postoji urgencija simptoma (oticanje usana, očiju, lica i grla), pojavu anafilaktičkog šoka ipak treba izbjeći. Stručnjaci moraju ubrizgati pacijentu adrenalin zbog zaustavljanja alergijske reakcije. Potrebno ga je vrlo brzo prevesti do hitne medicinske službe i što je prije moguće, započeti s kontrolom pratećih simptoma. Nakon adekvatno provedenog tretmana, pacijenta je potrebno testirati i započeti tretman, koji se najčešće bazira na izbjegavanju potencijalnih alergena.

ALERGO 295  je idealan za ovakav tip testiranja, jer je potrebna mala količina krvi, bez prekidanja medikamentozne terapije.