TORCH Test

Serološka dijagnistika TORCH-a

Infekcije uzrokovane mikroorganizmima uvijek predstavljaju opasnost za opće i reproduktivno zdravlje osoba, a posebno infekcije u trudnoći zahtijevaju posebnu pažnju budući da je uz infekciju majke, moguća infekcija i ploda. Prijenos infekcije s majke na dijete (vertikalni prijenos) može se dogoditi tijekom trudnoće, porođaja i nakon poroda, pa razlikujemo transplacentarni prijenos (putem posteljice), intrapartalni (tijekom prolaska kroz porođajni kanal) te postpartalni prijenos (tijekom dojenja).

Najznačajniji uzročnici infekcija u trudnoći obuhvaćeni su kraticom TORCH (Toxoplasma gondii, Rubella virus, Cytomegalovirus i Herpes simplex virus 1 i 2). Slovo O iz kratice označava manje česte uzročnike kao što su Treponema pallidum, HIV, Varicella zoster virus, Parvovirus B19, virus hepatitisa B…

Split

Dugopolje

Zadar

Šibenik

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

TORCH test uključuje:

TORCH test potrebno je napraviti:

1.

prije planirane trudnoće posebno ako postoje anamestički podaci koji bi upućivali na postojanje infekcije

2.

kod spontanih pobačaja osobito u prvom i drugom tromjesječju

3.

kod prethodnog rođenja djeteta sa zastojem u rastu ili urođenim anomalijama

4.

ako su ultrazvukom utvrđene nepravilnosti ploda, plodne vode ili posteljice sa sumnjom na akutnu TORCH infekciju

Interpretacija

U poliklinici Analiza iz uzorka krvi može se napraviti TORCH test, kojim se određuje vrsta i količina protutijela na navedene uzročnike bolesti. Rezultati testiranja gotovi su unutar 7 dana.

Negativan nalaz protutijela, znači da žena u trenutku testiranja nema infekciju niti je tijekom života bila u kontaktu sa navedenim mikroorganizmima.

Pozitivan nalaz može označavati prisustvo IgM ili IgG protutijela, pri čemu:

• pozitivna IgM protutijela ukazuju na trenutno postojanje bolesti. U ovom slučaju potrebno je test ponoviti za 2 tjedna ili je potrebno provesti dodatne specifične testove prije postavljanja konačne dijagnoze

• pozitivna IgG protutijela ukazuju na preboljenje bolesti ili cijepljenje (rubeola)

Ovisno o anamnestičkim podacima te indikacijama od strane liječnika, u poliklinici Analiza mogu se dodatno testirati i ostale infekcije uzrokovane virusom hepatitisa B, HIV-a, virusom Epstein-Barra, virusom varicella zoster, te Treponemom pallidum (sifilis).

Kontaktirajte nas za besplatne konzultacije već danas

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

Split

Dugopolje

Šibenik

Cijena TORCH testa iznosi 200 EUR / 1506,90 HRK

Kontaktirajte nas putem emaila.