VEGF - Bolji i osjetljiviji način za otkrivanje solidnih tumora

VEGF ( Vascular Endothelial Growth Factor) je novi tumorski marker širokog spektra i visoke osjetljivosti.
S ovim testom možete biti mirniji da tumor neće proći neotkriven.

Prema najnovijim podacima o globalnom oboljenju od karcinoma koje je objavila Međunarodna agencija za istraživanje raka Svjetske zdravstvene organizacije daju sumornu sliku: bilo je 17,0 milijuna novih slučajeva raka i 9,5 milijuna umrlih od raka diljem svijeta.

To je alarmantan trend, jer broj slučajeva raka svake godine raste.

Otkrivanje raka u ranoj fazi ključno je za povećanje šansi za uspješno liječenje. Međutim, mnogi tumorski markeri ograničeni su u svojoj sposobnosti otkrivanja širokog raspona tumora.

Ovaj nedostatak osjetljivosti često može dovesti do kasnog otkrivanja i povećanog rizika od smrti od tumora.

Analizin VEGF test je tumorski marker širokog spektra visoke osjetljivosti koji može otkriti gotovo sve solidne tumore. S ovim našim testom možete biti mirniji da tumor neće proći neotkriven.

S VEGF testom mozete iz jednog uzorka krvi odrediti:

• probir postojanja solidnih tumora u organizmu
  • vjerojatnost širenja
  • uspješnost provedene terapije
  • uspješnost oporavka

Split

Dugopolje

Zadar

Šibenik

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

BRZO

Brza i jednostavna metoda.

POUZDANO

Visoka osjetljivost na gotovo sve solidne tumore koja se može učinkovito kombinirati s drugim tehnologijama za otkrivanje tumora.

NEINVAZIVNO

Izbjegnite stres i nelagodu invazivnijih pregleda i zahvata.

PRISTUPAČNO

Uštedite na skupim pregledima s jednim sveobuhvatnim testiranjem.

Rani simptomi raka

Rak je bolest koju je teško otkriti u ranoj fazi. Mnogi simptomi su također uobičajeni znakovi drugih zdravstvenih problema.

Upravo zbog toga, rak često može ostati neotkriven sve dok ne uznapreduje. Zato je važno biti svjestan ranih simptoma raka, kako biste što prije potražili liječničku pomoć, ako primijetite bilo kakve promjene koje vas zabrinjavaju, kako bi isključili bilo kakva ozbiljna stanja.

Rano otkrivanje je ključno za uspješno liječenje, stoga nemojte oklijevati potražiti liječničku pomoć ako ste zabrinuti za svoje zdravlje.

VEGF faktor može biti povišen nakon operacijskih zahvata i u drugim stanjima zarastanja rana. Također, VEGF faktor može biti povišen i kod benignih promjena u organizmu, te kod kroničnih bolesti jetre, kod autoimunih bolesti, kod bubrežnih bolesti, kod kardiovaskularnih bolesti, bolesti oka…

Kontaktirajte nas za besplatne konzultacije već danas

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

Split

Dugopolje

Šibenik

VEGF
70.00 (527.42 kn)
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 70.00€ (527.42 kn)
Kontaktirajte nas putem emaila.

Najnovija tehnologija u laboratorijskoj dijagnostici

Poliklinika Analiza je prva u Hrvatskoj uvela imunoflorescentnu Quantum Dot (Kvantna točka) tehnologiju u rutinskoj laboratorijskoj dijagnostici koja daje pouzdane, kvantitativne vrijednosti novih 30 biomarkera.

Primjena Quantum Dot tehnologije se smatra jednim od najvećih koraka u medicinskoj dijagnostici, ali i u praćenju terapije.
Istraživanja su rađena na svim solidnim tumorima a posebno se ističu radovi u dijagnostici i terapiji sljedećih: karcinom dojke, karcinom pluća, karcinom gušterače, karcinom maternice, karcinom želuca, karcinom debelog crijeva, karcinom jajnika, karcinom mozga. VEGF je također povišen nakon operacije i dok rane zacjeljuju.