Virusni respiratorni panel

Ne dopustite crne scenarije i obilaske bolnica, testirajte se na "zimske viruse" na vrijeme

Zimski mjeseci zahvaljujući dužem zadržavanju u zatvorenim prostorima, slabijoj izloženosti
sunčevim zrakama i manjku vitamina D, predstavljaju idealan period pojave epidemija uzrokovanih
“zimskim virusima” : – respiratorni sincicijski virus (RSV), virus influenze A i B (gripa), adenovirusi a u novije vrijeme i SARS-CoV 2 virus. Glavni izvor bolesti je čovjek, a prenose se izravno, kašljanjem i kihanjem zaražene osobe te neizravno, kontaktom s površinama na kojima se virus nalazi.

Virusni respiratorni panel- PCR i Brza antigenska dijagnostika RSV-a, Virusa Gripe, Adenovirusa, Sars-CoV-2 virusa

Split

Dugopolje

Zadar

Šibenik

021 688 888

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

051 309 309

Rizične skupine

Proteklih dana članci o punim bolnicama zbog infekcije RSV virus-om pune portale i novine
Rizične skupine su:

• nedonoščad
  • mala djeca s prirođenom srčanom ili kroničnom plućnom bolešću
  • mala djeca s oslabljenim imunitetom ili određenim poremećajima
  • odrasli s ugroženim imunološkim sustavom
  • starije osobe sa srčanom ili plućnom bolešću.

Simptomi

Simptomi infekcija najčešće se pojavljuju se 3-6 dana, a ponekad i 14 dana od izlaganja virusu:

• simptomi prehlade (curenje iz nosa ili začepljen nos, kihanje, suhi kašalj, zimica, grlobolja, glavobolja, nadražajni kašalj)
  • klonulost, nemoć, mučnina, gubitak apetita
  • visoka temperatura, nerijetko iznad 40 stupnjeva

Kod ugroženih skupina infekcija se može proširiti na donje dišne putove, uzrokujući upalu pluća ili bronhiolitis (povišena temperatura, jak kašalj, ubrzano i plitko disanje, plavkasta boja kože zbog nedostatka kisika). Komplikacije kod nekih bolesti se mogu javiti i kao bronhitis i upala pluća, ali može doći i do upale srca i mozga.

Kontaktirajte nas za besplatne konzultacije već danas

Zagreb

Varaždin

01 2099 880

Rijeka

051 309 309

Split

Dugopolje

Šibenik

021 688 888

Zbog sličnih simptoma bolesti koje uzrokuju ovi virusi Poliklinika Analiza uvela je respiratornu dijagnostiku na ove viruse. Kod brzog respiratornog panela u roku 30 minuta iz brisa može se utvrditi postojanje jednog od četiri virusa koji je uzrokovao pojavu simptoma. Za potvrdu slučajeva može se koristiti i puno osjetljivija PCR dijagnostika.

PONUDA VIRUSNIH RESPIRATORNIH PANELA U POLIKLINICI ANALIZA

Brzi antigenski respiratorni panel
50.00 (376.73 kn)
RSV, Influenza A I B, Adeno virus, SARS-CoV-2 virus
PCR respiratorni panel
60.00 (452.07 kn)
RSV, Influenza A I B, SARS-CoV-2 virus

Kontaktirajte nas i obavite test za sebe i svoje najmilije na vrijeme!

Kontaktirajte nas putem emaila.