Iako karcinom dojke u svojoj ranoj fazi ne pokazuje nikakve simptome, važno je znati koje promjene treba pratiti. Pritom treba imati na umu da su svačije dojke različite i da se one prirodno mijenjaju, ovisno o starosti osobe i vremenu u mjesecu. To je razlog zbog kojeg će u slučaju razvoja karcinoma i simptomi bolesti kod svake osobe biti drugačiji dok se oni najčešći odnose na promjene u uobičajenom izgledu i osjećaju, a to su:

1. kvržice – često se ne vide golim okom, ali se mogu osjetiti dodirom i obično predstavljaju prvi simptom,

2. tekstura kože – pojava udubljenja (rupica) ili osjećaj stezanja u dojci,

3. promjena izgleda ili smjera bradavica – primjerice, nekad ispupčena bradavica sada je uvučena,

4. iscjedak – iz jedne ili obje bradavice bi se mogao pojaviti iscjedak koji je proziran, krvav ili neke druge boje,

5. osip ili pojava krasti – može zahvatiti i tkivo oko dojke,

6. oticanje cijele ili jednog dijela dojke,

7. oticanje ili pojava kvržica oko ključne kosti ili na području pazuha,

8. vaginalna bol,

9. pojava vidljivih vena na dojkama, te

10. (nenamjerni) gubitak težine.

Ukoliko se pojavi jedan ili nekoliko ovih simptoma, to nužno ne znači da je riječ o karcinomu, no svakako bi trebalo o tome obavijestiti svog liječnika.

Ovdje je potrebno napomenuti da ova bolest može ugroziti muškarce jednako kao i žene iako je tkivo dojki kod muškaraca manje razvijeno zbog čega je karcinom dojke u muškaraca vrlo rijetka bolest. Simptomi su slični te bi i pripadnici muškog spola stoga trebali vršiti samopregled dojki.