Premium sensor

Žene / muškarci
Ovaj paket genetske analize sadrži najvažnije analize za prevenciju bolesti i zdravu prehranu, pomaže u smanjenju rizika genetskih bolesti i održanju zdravlja. Ukoliko već bolujete od nekih bolesti, ova analiza će vam pomoći u odabiru optimalne terapije.

Prevencija: Forma i zdravlje kroz cijeli život!
Zdravlje

Naši geni su nacrt i plan za naše tijelo, kontroliraju brojna svojstva kao boju očiju, visinu ili talent. Nažalost, naši geni nisu pošteđeni pogrešaka i svaki od nas nosi određene genetičke defekte i genetičke varijacije koje imaju štetne efekte na naše zdravlje.

Ovakve genetičke varijacije mogu povećati rizik za dijabetes, trombozu ili rak, određuju koliko uspješno odstranjujemo toksine iz tijela, kontroliraju intoleranciju na pojedine sastojke hrane kao, na primjer gluten i laktozu.

Geni određuju koji lijekovi su djelotvorni a koji dovode do ozbiljnih nuspojava.

Analiziranjem više od 90 genetskih varijacija, možemo identificirati rizik za pojedine bolesti, započeti program prevencije sukladan našem genetskom profilu ili izabrati najefikasnije liječenje i najdjelotvornije lijekove.

Sada možemo analizirati vaše gene i prilagoditi vašu prehranu kako bi neutralizirati genetske rizike, zahvaljujući najnovijim tehnologijama, jer prehrana ima ključnu ulogu u nastanku mnogih bolesti.

Ako genetska analiza utvrdi da, na primjer imate visok rizik od razvoja osteoporoze, preporučljivo je da promijenite vašu prehranu i povećate unos kalcija. U tu svrhu se preporučuje unos mliječnih proizvoda bogatih kalcijem. Ako ste istovremeno predisponirani za intoleranciju laktoze, vaša prehrana treba sadržavati drugu hranu bogatu kalcijem, kao što je brokula.

Uzimajući u obzir više od 50 gena i više od 22 metabolička poremećaja, prehrana može biti tako prilagođena da neutralizira genetičke slabosti i omogući vam da ostanete zdravi.

Analizirajući bitne varijacije gena dobivamo vrijedne informacije za prevenciju i liječenje određenih bolesti. Možemo istražiti za koje bolesti ste genetski predodređeni, koji lijekovi su kod vas najdjelotvorniji i kako možete smanjiti rizike.

Program prehrane će vam pomoći da prilagodite svoju prehranu i neutralizirate rizik bolesti i ostanete zdravi.

Kako se to radi?
Ako se vi i vaš liječnik odlučite koristiti ovaj analitički paket, uzet će se uzorak iz usne šupljine pomoću štapića sa vatiranim vrhom.

Kad uzorak stigne u laboratorij, vaša DNK se ekstrahira, pripadajući genetski segmenti se ispituju na varijacije. Naši znanstvenici će utvrditi vaš genetski profil i kreirati prilagođeni program prevencije i liječenja. U suradnji s vašim liječnikom možete započeti vaš personalizirani genetski program prevencije bolesti.

Na koja pitanja ova analiza može odgovoriti?
Sastavni dio ove analize je testiranje više od 99 genetskih varijacija, te pribavlja odgovore na sljedeća pitanja:

Djelokrug pretrage: