Alergeni su sve veći rizik za prehrambenu industriju. Za plasiranje sigurnih proizvoda na tržište, neophodno je primijeniti učinkovit menedžment alergenima i nas taj način pokrivati sva kritična područja od razvoja proizvoda, proizvodnje, označavanja, distribucije do prodaje. S otvaranjem novih tržišta industrija se suočava s novim izazovima.

Složeni lanci opskrbe
Nenavedeni alergeni na deklaracijama i dalje su glavni razlog povlačenja proizvoda. Zagađivanje se može dogoditi tijekom uzgoja, žetve, transporta i skladištenja kod veletrgovaca ili distributera. Složeni lanci opskrbe na globalnim tržištima otežavaju pronalaženje točnog podrijetla sastojaka i prepoznavanje potencijalnih rizika. Kako bi se spriječilo da zagađeni sastojci uđu u proizvodnju , sve ulazne sirovine treba ispitati u dogovoru s dobavljačima.

Različiti zahtjevi za označavanjem
Proizvođači koji žele prodavati svoje proizvode na globalnoj razini moraju se pridržavati različitih propisa deklariranja alergena specifičnih za pojedinu državu koji se razlikuju od zemlje do zemlje. Osim tzv. „Big 8“ hrane koja može izazvati alergije koja je u većini zemalja podložna označavanju, zahtjevi za označavanjem uvelike se razlikuju. Npr. celer podliježe označavanju samo u EU, školjke samo u Kanadi, a heljda samo u Japanu.

Povećanje troškova analize
Bez glutena, bez laktoze, jaja ili orašastih plodova: hrana „bez“ je trend u porastu , što dovodi do sve veće ponude takvih proizvoda. Međutim, više proizvoda bez alergena znači i više proizvoda koji se trebaju testirati prije