Započeli ste svoj put prema izlječenju upale – kandidoze i već su vam se pojavile prve negativne indikacije. Kako je to moguće, pitate se, ako sad brinete o svojoj prehrani i kontrolirate unos hrane. Javljaju vam se vrtoglavice, povećao vam se apetit, vaša žudnja za slatkišima i hranom bogatom ugljikohidratima postaje sve veća? Ne morate brinuti, na dobrom ste putu – putu prema izlječenju!

U medicinskoj literaturi, ovi i drugi simptomi se nazivaju simptomima „die-off“ odnosno simptomima detoksikacije organizma a vezani su uz reakciju tijela na odumiranje stanica gljivica. Što se to u našem tijelu zapravo događa? „Die off“ ili detoksikacija započinje primjenom anti-kandida načina prehrane u kojem eliminirate određene vrste namirnica te se hranite po točno određenim smjernicama. U tom slučaju, gljivice ne dobivaju potrebnu hranu i energiju za svoj rast te dolazi do njihovog odumiranja.

Jedna od nuspojava ovih reakcija je otpuštanje štetnih toksina (produkata gljivičnog metabolizma) koji se potom brzo apsorbiraju u tijelo putem crijeva te nastavljaju cirkulirati putem krvotoka. Krvlju dolaze do svih dijelova tijela i organa a najčešće djeluju na sluznicu usne šupljine, jednjaka, trbuha, tankog i debelog crijeva, reproduktivnih organa, mokraćnih kanala, sinusa, Eustahijeve cijevi (srednje uho) te naposljetku čak i na zglobove.

Neki od simptoma su: umor, glavobolje, simptomi slični gripi, bol u zglobovima, suha usta, napuhanost, zatvor ili proljev, infekcija sinusa, osip, crvenilo kože, žudnja za slatkom hranom i hranom bogatom ugljikohidratima, povećan apetit, razdražljivost i dr. Toksini se moraju izlučiti iz tijela putem jetre, i to objašnjava zašto cijelo tijelo reagira na detoksikaciju.

Svi ljudi ne iskuse sve simptome, a neki čak niti jedan od njih. Oni se mogu pojavljivati stalno ili povremeno a najčešće traju od 1-3 tjedna. S obzirom da je svako tijelo sustav sam za sebe, i da smo svi jedinstveni, tako će i naša reakcija biti individualna i zasebna. Pojava „die-off“ simptoma znači samo jedno – uspješno se borite s gljivicama.