Dijagnoza Candida albicans

Dijagnoza
Odredivanje prekomjernog razmnozavanja Candide u organizmu nije toliko ocito i u direktnoj korelaciji s velikim brojem simptoma, ali najbolji pistup testiranju je detekcija antitijela Candide albicans ELISA metodom. Test koji se koristi u laboratorijima bazira se na mjerenju dvaju tipova antitijela, a to su IgM i IgG antitijela. Povišena razina IgM antitijela ukazuje na nedavnu akutnu infekciju, dok povišena razina IgG antitijela ukazuje na dugotrajnu i u proslosti prisutnu infekciju Candidom albicans. Odredivanje IgA antitijele moze ukazati na infekciju mukoznih membrana Kultura uzorka fecesa ili brisa vagine moze isto tako utvrditi povecano prisustvo Candide.

Terapija
Na osnovu nalaza i simptoma vas lijecnik moze vas uputiti na gore navedena testiranja i antigljivicnu terapiju lijekovima kao sto su Nystatin, Clotrimazole i Flucanazole. Postoje i suplementi na bazi ljekovitog bilja koji sprijecavaju razvoj Candide.Ono sto vi vi sami mozete uciniti za sebe je:

– izbjegavati prehranu s velikim udijelom secera i drugih preradenih ( rafiniranih )ugljikohidrata

– zamjena u prehrani gore navedenih promotora razmnozavanja Candide albicans s hranom koja vam osigurava kaloricnu i suplementnu zamjenu izostavljenih namirnica i trazenje zadovoljstva kroz druge oblike aktivnosti umijesto prehrane.

– uzimanje probiotika kako bi promjenili sastav crijevne flore u korist saprofitnih bakterija

Morate biti svijesni da rezultati dolaze tek nakon nekoliko mjeseci i zahtjevaju veliku disciplinu. Candida je dio nase uobicajne mikrobioloske sredine na svim unutrasnjim i vanjskim povrsinama naseg tijela, ali njen nesrazmjer u odnosu na druge mikro organizme uzrokuje zdravstvene probleme, u vecini slucajeva kao posljedica moderne prehrane i slabljenja imunoloskog sustava organizma. Strucna dijagnoza i vodenje u odabiru ishrane je neophodna.