Dijagnoza
Određivanje prekomjernog razmnožavanja Candide u organizmu nije toliko očito i u direktnoj korelaciji s velikim brojem simptoma, ali najbolji pristup testiranju je detekcija antitijela Candide albicans ELISA metodom. Test koji se koristi u laboratorijima bazira se na mjerenju dvaju tipova antitijela, a to su IgM i IgG antitijela. Povišena razina IgM antitijela ukazuje na nedavnu akutnu infekciju, dok povišena razina IgG antitijela ukazuje na dugotrajnu i u prošlosti prisutnu infekciju Candidom albicans. Određivanje IgA antitijela može ukazati na infekciju mukoznih membrana Kultura uzorka fecesa ili brisa vagine može isto tako utvrditi povećano prisustvo Candide.

Terapija
Na osnovu nalaza i simptoma vas liječnik može vas uputiti na gore navedena testiranja i antigljivičnu terapiju lijekovima kao sto su Nystatin, Clotrimazole i Flucanazole. Postoje i suplementi na bazi ljekovitog bilja koji sprječavaju razvoj Candide.

Ono sto vi sami možete učiniti za sebe je:

Morate biti svjesni da rezultati dolaze tek nakon nekoliko mjeseci i zahtijevaju veliku disciplinu. Candida je dio naše uobičajene mikrobiološke sredine na svim unutrašnjim i vanjskim površinama našeg tijela, ali njen nesrazmjer u odnosu na druge mikro organizme uzrokuje zdravstvene probleme, u većini slučajeva kao posljedica moderne prehrane i slabljenja imunološkog sustava organizma. Stručna dijagnoza i vođenje u odabiru ishrane je neophodna.