Želja nam je da Vama, Vašim menadžerima i djelatnicima ponudimo mogućnost obavljanja menadžerskih sistematskih pregleda na način koji je u svijetu odavno u praksi, a kod nas u začetku. Svaki sistematski pregled mora ispuniti nekoliko uvjeta; od toga da bude jednostavan, bezbolan, prihvatljive cijene pa do toga da bude visoko specifičan, osjetljiv i brz.

Poliklinika «ANALIZA» Vam omogućuje obavljanje svih pregleda na način da uštedite svoje dragocjeno vrijeme, te da sve pretrage i preglede obavite po točnom rasporedu, bez nepotrebnog čekanja, da budete primljeni u ugodnom prostoru i pregledani od visoko stručnog osoblja, na aparatima najnovije generacije koji se koriste danas u cijelom svijetu.

Radost života i življenja moguće je postići već i razmišljanjem o tome da smo zdravi, a mi Vam omogućujemo da imate još veću sigurnost u Vaše zdravlje. Osnivač Poliklinike «ANALIZA» je firma Chrono d.o.o., Split, koja je predstavnik grupacije Chronolab AG, Švicarska, i već 15 godina smo prisutni na medicinskom tržištu RH. Pokušali smo Vam na ovim stranicama predočiti ponudu koja se sastoji od osnovnih pretraga i pregleda koje je potrebno obaviti za potpunije saznanje o zdravlju. Također, želja nam je bila da skrenemo pozornost i na sam način življenja počevši od prehrane do bavljenja fizičkom aktivnosti.

Svi pregledi i pretrage bi se obavili u vremenu koje bi odgovaralo Vašim potrebama. Pregledi bi bili zakazani telefonskim putem u točno naznačeno vrijeme za svakog pacijenta, a nalazi laboratorija i specijalista gotovi u roku 24 sata. Na sve prijedloge i potrebe s vaše strane obratit ćemo punu pozornost i iste nastojati ispuniti. Napominjemo da je moguće obaviti i dio specijalističkih pregleda uz obvezne prateće laboratorijske analize.

BIOKEMIJSKE PRETRAGE
HEMATOLOGIJA:

Cilj je svake laboratorijske analize dobivanje točnog, pouzdanog i reproducibilnog nalaza koji će liječniku pokazati jesu li u fiziološkim funkcijama i procesima nastupile promjene. Svi rezultati koji su na granici referentnih vrijednosti i bliski njima smatraju se sumnjivima, a izvan referentnih (normalnih) vrijednosti smatraju se patološkim nalazima i već tijekom rada u laboratoriju moraju se provjeriti. Potvrđen patološki nalaz iziskuje daljnju liječničku obradu. Iz osnovnih biokemijskih pretraga može se dokazati niz poremećaja bilo akutnih ili kroničnih u radu organa, odnosno organskih sustava: mokraćnog, probavnog, krvožilnog, respiratornog i endokrinog sustava.
URIN KVALITATIVNO

BIOKEMIJA:

HORMONI ŠTITNJAČE

Ovi hormoni imaju važnu ulogu u regulaciji metabolizma: povećavaju bazalnu potrošnju kisika i stvaranje topline, povećavaju sintezu bjelančevina, povećavaju minutni volumen srca, ubrzavaju razgradnju kolesterola i smanjuju njegovu količinu u tijelu, povećavaju metaboličko odstranjivanje steroidnih hormona, vitamina B i mnogih lijekova.

Drugi glavni učinak hormona štitne žlijezde odnosi se na rast i sazrijevanje. Kod ljudi potiču okoštavanje, rast kosti u dužinu, potiču stvaranje hormona rasta, sudjeluju u razvoju središnjeg živčanog sustava. Potiču budnost, žustrost, reagiranje na različite podražaje, osjet sluha, osjećaj gladi, pamćenje i sposobnost učenja.

Nekoć se hipotireoza ili hipertireoza dijagnosticirala tek nakon što je bila prisutna dugo vremena. Danas se može otkriti jednostavnim krvnim testovima u ranom stadiju. Problemi sa štitnjačom i prisutnost antitijela usmjerenih protiv štitnjače češći su kod žena i povećavaju se s dobi.

ŽENSKI HORMONI
Menopauza je posljednja menstruacija u životu. Možemo govoriti o trajnom prestanku menstruacijskog ciklusa tek kada godinu dana nema menstruacije. Dob žene u kojoj nastupa menopauza već je stoljećima oko 50 godina. U žena koje puše menopauza nastupa nekoliko godina ranije. Prijevremena menopauza (menopausis praecox) nastaje prije 40. godine života. Određivanjem razine hormona možemo na vrijeme utvrditi promjene i pravovremeno započeti nadomjesnom terapijom.
TUMOR MARKERI

Tumorski markeri su molekule koje se u većim koncentracijama nego što je normalno pojavljuju u krvi, mokraći i/ili tkivu bolesnika s određenim vrstama zloćudnih tumora ili dobroćudnih tumora i upalnih stanja. Tumorske markere proizvodi sam karcinom ili tijelo kao odgovor na prisutnost karcinoma ili nekog dobroćudnog stanja. Njihovo je mjerenje i identifikacija korisno za dijagnozu, liječenje karcinoma i praćenje terapijskog uspjeha.

Mjerenje tumorskih markera služi u četiri svrhe:

-provjera zdravih ljudi ili ljudi s većim rizikom za obolijevanje od karcinoma,

-dijagnosticiranje karcinoma ili posebnog tipa karcinoma,

-određivanje prognoze bolesti za pacijenta,

-praćenje tijeka ozdravljenja i uspjeha terapije nakon kirurškog zahvata, radioterapije ili kemoterapije.

PREVENCIJA KOLOREKTALNOG KARCINOMA

Kolorektalni karcinom je također učestala maligna bolest s porastom incidencije i mortaliteta. Prevencija testom okultnog krvarenja je namijenjena osobama starijim od 45 god.

U laboratoriju poliklinike «Analiza» prisutnost krvi u stolici (okultno krvarenje) se određuje pomoću imunološkog testa visoke osjetljivosti i specifičnosti, zato jer je test kombinacija antitijela za selektivnu identifikaciju humanog hemoglobina, te za razliku od nespecifičnih testova koji detektiraju i hemoglobine životinjskog porijekla, nije potrebno voditi računa koju je hranu uzimao pacijent.

PREVENCIJA KARCINOMA PROSTATE

Ovaj sistematski pregled namijenjen je muškarcima starijim od 40 god. Uz specijalistički pregled urologa uključena je i laboratorijska dijagnostika koja uključuje: ukupni i slobodni prostatični specifični antigen.

Karcinom prostate je vrlo učestala maligna bolest i na nju otpada 15% svih malignih bolesti kod muškarca. Kako je incidencija i mortalitet od karcinoma prostate u porastu u većini zapadnih zemalja, a rani stadij bolesti ne pokazuje nikakve kliničke znakove, jer se u pravilu radi o tumoru koji lagano raste, muškarcima starijim od 40 god preporučuje se redoviti godišnji sistematski pregled. Otkrivanje bolesti u ranom stadiju daje vrlo dobre izglede za ozdravljenje i šansu za dulji kvalitetan život.

OSTEOPOROZA

Laboratorijski screening test se preporučuje ženama nakon navršenih 35 godina. Proces obnavljanja kosti odvija se neprestano u našem organizmu. Kod osteoporoze kost se ne obnavlja u potpunosti i koštana masa se smanjuje. U svijetu svakih 20 sek. Jedna žena doživi prijelom bedrene kosti, a predviđa se da će se to polovinom ovog stoljeća događati svake 2 sek. Kod starijih osoba padovi i lomovi se događaju često pri najobičnijim radnjama poput ustajanja sa stolice ili iz kreveta. Ponekad je za lom kralježnice dovoljno napraviti jači trzaj tijela ili podizanje tereta. Kontrolni pregledi u svrhu otkrivanja osteoporoze opravdani su zbog niza razloga:

– bolest je česta,

– povezana je s visokim pobolom, smrtnošću i troškovima,

– dostupni su pouzdani i sigurni dijagnostički testovi,

– liječenje je učinkovito.

• BILJEZI HEPATITISA A, B i C
Hepatitis je virusna upala jetre koja dovodi do oštećenja ili uništenja njezinih stanica. Može biti kratkotrajan (akutni) i dugotrajan (kronični). Simptomi akutnog virusnog hepatitisa mogu se pojaviti naglo ili postupno. Mogu biti tako blagi da ga bolesnici zamijene s gripom. Skoro svi bolesnici osjete određeni umor i često imaju blago povišenu temperaturu. Da bi se otkrilo koji je virus uzrokovao hepatitis, provode se testovi iz krvi.

.

Kratica HIV dolazi iz engleskog jezika i označava Human Immunodeficiency Virus, odnosno virus koji uzrokuje sindrom stečenog gubitka imuniteta – bolest poznatu pod nazivom AIDS. AIDS (engl. Acquired Immunodeficiency Syndrome-sindrom stečene imunodeficijencije)-bolest uzrokovana HIV humanim retrovirusom a glavne značajke oboljenja su izražena imunodeficijencija uz brojne oportunističke infekcije i sekundarne tumorske tvorbe te simptomi od strane središnjeg živčanog sustava. Virus se prenosi na tri glavna načina; 1. seksualnim kontaktom 2. parenteralnom inokulacijom 3. prijenosom virusa od zaražene majke na dijete

Danas je prepoznata vodeća uloga infekcije bakterijom H.pylori u razvoju svih dispepsija (žgaravica), gastritisa i najvećeg broja peptičkih ulkusa (80-90%).Posebno je zabrinjavajući podatak da je rizik od razvoja karcinoma želuca po najnovijim podacima 2-10 puta veći kod osoba s infekcijom H.pylori (proglašen kancerogen prvog reda), nego bez nje.

Izdisajni test je neinvazivni test, koji se obavlja jednostavnim ispuhivanjem zraka u dvije vrećice, te se iz tog uzorka analizom dokazuje infekcija bakterijom H.pylori. Test je visoko specifičan i osjetljiv (preko 95%) i za razliku od testova iz seruma (koji su pozitivni i do 5 god nakon infekcije ili terapije), dokazuje se prisutnost aktivne infekcije upravo u momentu izvođenja testa, a samim tim i pravilan odabir terapije.

INTERNISTIČKI PREGLED

Internističko-kardiološki pregled s mjerenjem tlaka krvi i snimanjem EKG-a srca

Ultrazvučni pregled abdomena (gušterača, jetra, žučni mjehur, slezena), te mokraćnog sustava.

Internistički pregled uz laboratorijske nalaze omogućuje ocjenu kompletnog zdravstvenog stanja pacijenta s posebnim osvrtom na kardio sistem i sve unutarnje organe.
  • SAVJET Liječnika – prehrana za menadžere

Veliki broj čimbenika utječe na našu prehranu. Potreba za hranom je primarna biotička potreba, a proces regulacije hrane vrlo je kompliciran. Svi mi posjedujemo određene prehrambene navike koje smo razvili još u djetinjstvu. Pravilni odabir namirnica i pravilnih prehrambenih navika naučeno je ponašanje i moguće ga je, pod utjecajem vanjskih faktora i podražaja, mijenjati. Ali, znamo li mi zaista odabrati pravilne namirnice, znamo li što gdje naći i kako najbolje iskoristiti hranu koja nas okružuje?
Dva su osnovna zadatka prehrane primjerene osobama izloženim stresu:

– povoljna tjelesna masa i dostatna radna energija,
– smanjenje štetnih učinaka stresa na organizam.

Na osnovu biokemijskih podataka te kontrole visine, težine i potkožnog masnog tkiva moguće je ponuditi sljedeće usluge :
– procjena stupnja uhranjenosti
-kontrola prehrambenih navika
– prijedlog promjena u prehrani